Interim salarisadministratie

Jouw organisatie staat niet stil. Door zwangerschapsverlof, vakantie, arbeidsongeschiktheid of een onverwacht vertrek, kan het voorkomen dat je tijdelijk ondersteuning nodig hebt bij de salarisadministratie. Maar denk bijvoorbeeld ook aan het overstappen naar een ander softwarepakket, de drukke januari-maand of wanneer je eindelijk die grote, nieuwe klant binnenhaalt en simpelweg tijd tekort komt. Ik neem graag jouw werk uit handen, zodat jij meer tijd over houdt om te doen waar je goed in bent! Waarmee ik dan zoal kan helpen?

  • Het verwerken en controleren van jouw salarisadministratie
  • Adviseren bij complexe vraagstukken
  • Inrichting van een salarispakket
  • Het optimaal benutten van jouw salarispakket

Door mijn jarenlange ervaring als salarisadministrateur beschik ik over uitgebreide kennis van;

  • Loket.nl
  • HR & Salaris Gemak (voorheen Unit4)
  • AFAS
  • Nmbrs
  • Wet- en regelgeving
  • Diverse CAO’s

Op interim basis ondersteun ik niet alleen accountants en administratiekantoren, maar ook bedrijven die zelf hun salarisadministratie verzorgen.